Halaman

Teman Tersayang

MINTAK JASA BAIK KAWAN2 SEMUA..KLIK2 LAH IKLAN2 KAT ATAS ,BAWAH N SEBELAH TU YE..:)

April 29, 2010

Mari Belajar Asas Mengait

Kali ni jom kita belajar mengait...sila lihat tutorial dibwh untuk rujukan ...diambil dari Cik Anieda




3 penyulam:

halizda berkata...

eh tak tahu secara kebetulan atau apa, semua gambar dalam entry nie, saya ada cuma saya tak pernah paparkan dlm blog saya.. klu awak tgk koleksi sy, blh pening kepala tak tahu nak pilih yang mn satu.

permata biru berkata...

salam..
akak, saya teringin la nk belajar asas mengait..mn nak dapat kan nota cam akak ek..nampak sikit asas mengait tu..

Tanpa Nama berkata...

akak bole share tak cara2 mengait ni dgn sya...akak ni emel sya angela_basil93@yahoo.com ..minat sgt tapi tak tw nak cari nota tu dkt mna...tq...

 
Real Time Web Analytics