Halaman

Teman Tersayang

Terdapat ralat dalam alat ini

Mac 21, 2010

Selamat Pengantin Baru!!!

...::::....Salam.. Alhamdulillah adikku Muhammad Alif telah selamat melangsungkan perkahwinan pada 27/12/2009 yang lps..mmm... sayangnya aku xdpt buat n3 awal.... ini disbbkn pd masa tu aku sdg sarat mengandungkn Izzul... terhenti trus xtvt berblogging.. uuhh..pandang pc pn aku tak mau...hik3..:::...

..::..So... taknk ketinggalan..aku uploadkan photo2 special majlis tersebut..::..


..........................................................................................................................................................................

..::Pelamin bertemakan coklat emas::..

..........................................................................................................................................................................

..::Pengantin perempuan...Moksu Liza::..

..........................................................................................................................................................................

..::Adik (poksu Alif)::..

..........................................................................................................................................................................


..........................................................................................................................................................................


..::Romantika!!!..hehe::..

..........................................................................................................................................................................

..::Pandang apa uuhh!!::..

..........................................................................................................................................................................

..::Sebahagian guest yg hadir!!::..

..........................................................................................................................................................................

..::Bergambo dgn korge pihak pengantin prmpn::..

...........................................................................................................................................................................

..::Orang kuat kat penanggah!!!klu takde pak sedara2 aku nieh...tak jadew majlis nieh...pakar masak nasi beriani!!!::..

...........................................................................................................................................................................



..........................................................................................................................................................................



..........................................................................................................................................................................

..::Aku ngan hubby pn tingin gak bersanding..huhu...tingat 15 thn dulu...; )::..

...........................................................................................................................................................................

..::Usik mengusik lagi eeh::..

...........................................................................................................................................................................

..::Bergambo satu family!!!tanpa ank2...mana tah!..aku pn tak tahu..dorang dh berterabur::..

...........................................................................................................................................................................


...........................................................................................................................................................................

..::Kek perkahwinan & besdey Aisyar ank sedara aku..!!!nyum...nyum.!!::..

...........................................................................................................................................................................

..::Linda tgh menepung tawar!!!.. aku??...aku tak larat masa tuh..duduk jer kat kusi...heheh::..

...........................................................................................................................................................................

..::Bonda Hamidah menepung tawar gaks..hehe::..

...........................................................................................................................................................................

..::..Alahai....anak bongsu katakan..::..

...........................................................................................................................................................................


...........................................................................................................................................................................


...........................................................................................................................................................................


...........................................................................................................................................................................


...........................................................................................................................................................................

..::Semoga berkekalan dunia dan akhirat..dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah!!!..Amiiin!!::..
..::Selamat Pengantin Baru Buat Alif dan Liza::..

.........................................................................................................................................


0 penyulam:

 
Real Time Web Analytics