Halaman

Teman Tersayang

Terdapat ralat dalam alat ini

Jun 01, 2009

Terima Kasih!!!..

Terima kasih dan seribu penghargaan yang mampu kuucapkan utk teman2 maya kerana memberi sokongan sepanjang kehamilanku ini. Walaupn kita tak pernah bersua namun aku amat2 terharu dan bersyukur mampunyai sahabat spt kalian...

Ketika dan di saat ini aku hanya mampu berdoa dan semoga bb sihat dan selamat. Spt nasihat doc agar aku berehat dan tidak melakukan kerje2 berat. Mujur ada ank2 dirmh membantu sepjg cuti persekolahan ini..alhamdulillah..

Terima kasih Kak Chik, Ummi Hanie, Naiz dan Cikgu Eyna ats sokongan kalian..

4 penyulam:

Eyna's berkata...

Itu je yg termampu kitorang buat...skadar sokongan yg x seberapa...

Lgpun sronok dengar kawan2 nak menambah ahli keluarga...sronok menumpang gembira ...sbb diri sendiri stkat ni blum merasa anugerah Allah smua ni.

Jaga diri bebaik kay..banyakkan berehat...tenangkan perasaan...jgn byk berfikir...smua tu bawa effect gak..kalau terlalu memikir...

Ummi Hanie berkata...

yer kak..same2...

ade rezeki kite jumpe la nnti yer..Hanie kat Ipoh ni,dkt je dgn umah mak Ieda..akk dok mane ek?

Aku dan Sulaman berkata...

Eyna..syukur alhamdulillah mengenalimu..terima kasih ats nasihatmu..sha doakn smoge Eyna juga dikurniakan nikmat ini suatu hari nati..insyaAllah..

Aku dan Sulaman berkata...

InsyaAllah Hanie.. mase Ieda dalam pantang ada gak akak ke sana.. akak tinggal di Batang Kali selangor...dkt sgt ngan Genting Highlands..

Blog frens

 
Real Time Web Analytics