Halaman

Teman Tersayang

Terdapat ralat dalam alat ini

Mei 30, 2009

Bleeding!!!..

Aku bleeding ptg khamis baru nieh.. hancur luluh hati aku... rasanyer aku takde rezeki nk dpat bb lg.. bergegas abang blk ble aku cal n terpaksa tinggalkn meetingnyer..
malm tuh kami ank beranak ke HUKM.. trus ke emergency counter.. doc scan melalui ats dan bawah (vagina).. ada sdkit lagih darah katanye.. namun bb dalm keadaan ok dan dikedudukan y btl... alhamdulillah..syukur kpd Allah..

Petang smlam..aku dikejutkan sekali lagih...aku bleeding ..ya Allah!!..ketakutan menguasai diriku..apakah aku tak berpeluang utk memilikki zuriat lagi..bergegas pulak ke Hospital Selayang.. menunggu giliran begitu lamer membuatkan aku berfikir y bukan2...di tambah dengan pengalaman lalu..aku hanya mampu pasrah..

Aku skali lagih bernasib baik.. bb masih ok lagi..namun begitu aku kene labih berjaga2 dan berhati2...keje2 berat perlu dielakkan...rest lebih dan hindarkn dr stress..

Appoinment akan datang pada 11hb Jun..kali ini aku perlu bjumpe doc pakar utk mengetahui samada bb berkembang atau tidak ..jika tidak....*******..aku tak nk pk..

Spttnye aku blk Kg Raja hari nieh..Yan sepupu aku kahwin Isnin nati.. Cumer Lisa n Ayahnye yang blk..huhu..sdpnyer gulai kawah...aku kirim abg bwk balik..teringin betul rasenye nk mkn gulai kawah tuh...

Aku sentiasa berdoa semoga kandungan ini sihat dan tiada ape2 masalah.. hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui segala apa yang akan berlaku kelak..

4 penyulam:

Ummi Hanie berkata...

Salam kak..

bawak2 bersabo dan bykkn rehat k ..

xyah wat keje ape pown xper , baru2 ni kwn hanie kat cni dah gugur , baru 2 bln lebih , dia pun ade kes gugur sblum ni. Sian dia

kakchik berkata...

Assalamualaikum Sya, take care ya. Kakchik bila dengar kawan bleeding pun dah turut risau. Dalam keadaan sekarang ni bawa2lah berehat. Kakak kakchik pun bleeding juga dan kesannya... Tapi kakchik doakan kita sama-sama sihat & selamat hingga ke bulan terakhir.

Aku dan Sulaman berkata...

Thanx Hanie..thanx Kak Chik..tiada kata yg dpt Sha ucapkn selain dr terima kasih kerana mendoakan kesejahteraan Sha dan bb...Sha pasrah..apa jua ketentuanNya Sha terima..

m|sa berkata...

salam..

byk2 kan rehat.. take care...
;)

 
Real Time Web Analytics