Halaman

Teman Tersayang

Terdapat ralat dalam alat ini

Februari 16, 2009

Back to routine..



Hari nih berjln spt biasa.. abang dah balik Tganu dan kakak dh pulang ke hostel.. Tinggal aku, Eiman, Lisa n sikecik Iddin..walaupn byk keje yg perlu aku abiskn tp sempat gak aku posting ari nih.. gian plak klu tak berblogging..heheh..

Actually skang aku tgh menyiapkn selai tdg bawal dengan sulaman tangan ataupun sulaman benang.. kaler pink pastel, manakala bunga kelar marron dan putih.. lum siap lagi..aku ingat nk pakai masa majlis pertunangan adik aku pd bulan Mac nati.. majlis tu diadakn pd 15hb..insyaAllah..tp baju kurung aku tak tempah lagi..huhu.. ingat nk htr dlm minggu nih kat tailor..

Aku bleh jait baju kurung sbnrnyer.. tp ble kemalasan dh menguasai diri..hehe..aku tempah jer.. baju lisa n kakak skali..aku rs smpt siap kot..

Pasal tdg yg aku wat tuh..nati aku upload gmbo kat cni..klu aku rajinlh..skang nih tgh malas.. he..

K r, benti dulu.. nak landing jap..bye..

0 penyulam:

Blog frens

 
Real Time Web Analytics