Halaman

Teman Tersayang

Terdapat ralat dalam alat ini

April 10, 2009

Hasil kerja sulamanku..heheh!!!..

Salam...
Lama sudah aku tak posting pasal sulaman.. kali nieh aku nak kasi tengok sebahagian dr hasil kerja sulamanku.. aku blajo sulaman nieh melalui tenet jer..youtube, blog2 n web2 byk tul informasi leh wat referance..

So, korang jamu2lh mater yek..any comment leh tinggalkan kat cni..

TADAAA..!!!!

Sulaman benang..






Sulaman manik..



Sulaman benang...




Kombinasi sulaman manik dan benang..




Sulaman manik..




Sulaman benang...






Yg ni plak dalam progress lagih..actually dh 2 bln tergendala..heheh!!!..ble ntah nak sambung balik..huhu..!!











Yang ni plak aku guna manik mutiara..tp frankly speaking aku xbape suker projek nieh.. aku ingat cam nk bukak balik..buat lain..cam budak2 jer aku tengok!! huh!!..




So, inilah sebahagian projek yg aku wat.. nati klu ada lg aku upload gambo kat cni..
bye..jupe lagih..my hubby dh balik!!!..

6 penyulam:

Ummi Hanie berkata...

Wadduh wadduhh kak Syahrul..

cantiknyerrr...kreatifnyerr...

ummiHanie xpernah lg wat sulaman combine dgn manik ke ape ke,just sulaman benang jer.tu pun lame tak buat.ade projek saprah tu dah lame terbengkalai..

leh ler bukak bisnes ambik tempahan yer kak!
(ke,mmg dah ambik??)

Aku dan Sulaman berkata...

tq3 ummi..heheh.. akak xamik tempahan r..akak tkt tak siap nati..klu sndiri punye xpe..sbln 2 bln br siap pn kira ok..hehe..saje sukeh2 nyulam..tq..

zakiah berkata...

ya cantik Puan

kreatif dan comel

semoga bertambah maju jay alepas ni

salam perkenalan

zakiah

Ielaz berkata...

cantiknyaaa...ye ker bljr sendrik?mcm pro..cantik sgt2 kak..kite ada bljr sulam tp bkn utk buat tudung... bljr kt jepun ni byk utk buat frame jek

Aku dan Sulaman berkata...

lelaz : tq...akak blajo sendiri melalui buku dan tenet jer...kadang2 jadik kadang2 hampeh..hehe..

Aku dan Sulaman berkata...

zakiah : terima kasih yea...

 
Real Time Web Analytics