Halaman

Teman Tersayang

Terdapat ralat dalam alat ini

Januari 23, 2009

January 2009

Salam..alhamdulillah..dapat update blog sha nih..lama dah tinggalkan..
Anak sha yang sulung(liya) kini belajar di Sekolah Menengah Agama Tinggi Kuala Kubu Bharu. Duduk kat asrama.. alhamdulillah dia dah semakin menyesuaikan diri kat sana.. sbnrnya sekolah tuh tak jauh dr rmh kami.. lbh krg 15-20km jer..tp terasa jugak sebab seblm nih x prnah bpisah...
Kini ank sha yg ke2(eiman) darjah 5,yg ke 3(lisa) darjah 3 dan yang bongsu(iddin) tadika 5 tahun...sumer dah skh so sha rileks ckit...
Sha skang tengah menyulam tangan tdg bwl..untuk diri sndiri jer.. nati sha upload gmbr klu ada masa..
Cuaca sgt pns skang nih... dpn umah sha ada padang..actually padang tu lot2 umah yang blm djual..padang tuh dh pnh dgn blukar. 3 hari bturut2 tbkr..smada tbkr sndiri @ ada org yg mbkrnye xtahulh..api bsr hingga tpaksa panggil bomba..tadi api hampir menymbar umah yang bdktn dgn umah sha..nasib baik bomba smpt padamkn...
Waktu pns2 bagini better duk dlm umah jer.. ank2 pn sha tak bg kuor sgt..tkt boleh demam n batuk.. ulser dlm mulut pn senang jadik..
Hari Ahad nati sha balik kampung kat muor... nak tgk mak sha. Kesian coz masih lg tak chat.. sha balik Batang kali smuler pada hari Rabu nanti coz ank2 dh bsklh pada hari Khamis..sempena Tahun Baru China dptlah jengok mak sehari dua..
Oklah utnuk kali nih..jupe lagi..wassalam..

0 penyulam:

 
Real Time Web Analytics