Halaman

Teman Tersayang

Terdapat ralat dalam alat ini

Februari 06, 2014

BALIK KAMPUNG RAJA

Assalamualaikum. ..hari khamis yang lepas kami sekeluarga balik bercuti di Kg Raja Besut Terengganu. ..dah lama kami tak balik..last balik masa raya tahun lepas...

Alhamdulillah dapat jumpa mak abah..pokbaq dan lisa suami isteri serta abg li sekeluarga...

Sempat kami menghadiri 2 undangan majlis kawin. ..sedap woo makan gulai kawah...ngan sira labu yang manis tu...teringat2 sampai sekarang huhu...

Lisa dan pokbaq belanja kami makan ikan bakar tawar...mmg tiptop...habis licin ..hee...

Kami jugak sempat bersantai di pantai Bukit Keluang. ..nyaman je udara kat sana dgn panorama yang indah...suka tgk matahari terbenam...
Bdk2 amik peluang mandi manda...aku dok tepi jelh sbb mmg tk suka mandi laut..tukang jaga barang2 jelh...hihi...

Seperti yg digembar gembur mengatakn cuaca kat sana sejuk.. benar...kami merasainya....nk mandi pon berat je rasa....terutama waktu pagi...dingin terasa sehingga hampir 12 tengahari...best best hihi...

Kami pulang ke Batang Kali hari isnin...so selasa dpt rehat sehari di rumah...rabu dh buka sekolah...alhamdulillah. ..seronok balik kg kali ni.... :-)

 
Real Time Web Analytics