Halaman

Teman Tersayang

Terdapat ralat dalam alat ini

November 15, 2008

Good News!!!

Pada 13hb November hari tuh kakak dapat result UPSR...5A!! gembiranya kami sekelrga.. kakak bersekolah di sk bandar baru batang kali,seramai 19 students dapt 5A... alhamdulillah!!..

Untuk result PSRA plak kakak dapat jaid jidan dengan 86.8%... alhamdulillah.. berbaloi dengan segala usaha penat lelahnya belajo sblm nih..

Aku plak ngan kawan baik aku Zurah sibuk turun naik pejabat menguruskan permohonan masuk ke sklh berasrama penuh aliran agama jumaat ari tuh...isnin nih 17hb November kitaorg kene g PPD dan MRSM di Kuala Kubu Baru plak... harap2nye tiada masalah berlaku...

Hari Rabu 19hb Nov plak kakak amik sijil benti skh dan sijil2 lain...

Hari nih abang balik dari Jakarta.. abang pergi selama 3 hari 2 malam... abang terus balik ke Trengganu...

Aku mungkin balik kampung kat Muor hujung minggu nih setelah sumer urusan selesai.. umah pn kene kemas dlu.. tension aku tgk...

Kt cni aku nak tunjukkan ckit sulaman benang yang aku buat 1st time dlu..baru dpat upload sekarang..


Cantik tak sulaman Sha nih?!!!...







Gambar yang berikut ni plak sulaman manik sha









Ini adalah antara sulaman yang Sha wat masa muler2 blajo... byk kekurangannyer...oklah nati jupe lagi..wassalam..

November 12, 2008

Risau

Salam... hai..sbnrnye hati nih cukup risau.. ptg nie kakak(ank sha yang sulung), dapat keputusan PSRA (penilaian sekolah rendah agama)...tah apalah resultnye..smoge mndpt keputusan mumtaz..insyaALLAH..

Esok plak keputusan UPSR kuor...hati ibu mana yang tak bimbang..rasa nk pecah dada ni mengenangkn..namun sha pasrah apepn keputusannyw cuz sha tgk kakak bnyk dh berusaha..

3,4 bulan keblkgan nih byk kejadian yang berlaku..barang kemas hilang! kemudian pembantu yang selalu dtg kemas umah tak mau dtg lg..sbbnye sha tanye samada dia ada nmpk barang kemas sha tuh..dia plak rs mcm sha tuduh dia.. nmpk gaya kene kemas sndirilh.. pnt ckitlh..makllumlh everything kene wat sndiri..abg out station..

Buluhmas kene bekukan sementara waktu.. sha dah kuor modal seribu lebih..satu sen pn tak dpt lagi... tgu 3 bulan baru leh tau samada leh on atau berkubur dengan modal sha tu skli..sedih..

Sha join wang pos.. still on lagi pos ekspres nih...tp very slow..dgr citer dah bukak beberapa cwangan di seluruh Malaysia... tp wang pos ni long term punye income..so kene sabar ckit...

Uptrend plak dh mls sha nak buat..sumer downline tengangah tak dpt carik orang..bosanlah ...sumer sha kene buat.. pnt!!...tp nasib baik modal dah dpt balik..n untung pn kira berbaloi dgn usaha sha selama nih..

Baru2 nih adik sha yang bongsu ajak join IMUONE.. mlm berlian.. nmpk menarik ..tp..tgklah nanti...yang menarik tuh ada pasif income..

Downline sha si Diana pn tak henti2 ajak join ENEX...mlm jugak..tapi kene carik org gak...letih dah... skang nih tengah mencari2 bisnes baru yang mudah dan senang..
Pg td kak War ajak wat ECPI..air bergelombang...bagus katanye...blilah sebtl...

Pada 19 hb Oktober tu ari sha menjalani pembedahan Larascopy... cuz sha mengandung ektopik (kandungan di luar rahim)..tiub falopian di sebelah kiri terpaksa dibuang..so skang ni.. ada satu tiub lagi..smoga ALLAH memakbulkan doa sha untuk mempunyai zuriat lagi...

Mak sha kat Kg SawahRing Johor pn tak sihat.. asyik sakit semenjak kene demam chikungunya beberapa bulan yang lalu... itulah yang membuatkan sha risau dan bimbang...

Hari ni merupakan ulangtahun perkahwinan sha yang ke 13...alhamdulillah..smoga bahtera ini mendapat keredhaan dan keberkatan ALLAH slalu... Amiiin...
Sekian utk kali ini... jupe lagi nanti...

Sulaman terkini

Salam.. dh lama tak update blog nih... maklumlah bz.. kat cni sha nak upload beberapa keping gambar sulaman terbaru.. sample biras punye...


sulaman benang dengan manik dan kristal... cantikkan! harganye pn cantik...








memang geram ble tgk... nati nk tirulah...



Sha nk tunjuk tudung yang sha sulam sendiri... sulaman menggunakan benang cross stich..







baru belajo.. so inilh hasilnye..

Skang tengah buat sulaman manik kat tudung bawal... sblm ni ada gak buat..tp tak amik gambo.. nati klu dh amik..sha upload kat cni... sorilah blog ni nmpk tak kemas.. bersepah-sepah..almaklumlh..blajo sndiri jer..jupe lagi nati..

 
Real Time Web Analytics